Regulamin

REGULAMIN MIEJSCA

 

1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) reguluje zasady korzystania z activity baru pn. Zagrywki (zwanego dalej „Zagrywki”), znajdującego się w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 4a, 00-497 Warszawa, : https://zagrywki/warszawa/kontakt/ , e-mail: info@zagrywki.pl

2. Zagrywkami zarządza Gravity Park sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Goplańskiej 35, 02-954 Warszawa, tel. 22 123 55 66 zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000514593, wpisana w rejestrze REGON pod nr 147296989, o numerze NIP 9512380720, z kapitałem zakładowym w kwocie 5.000,00 zł zwana dalej „Organizatorem”.

3. Wszystkie osoby korzystające z Zagrywek (zwane dalej „Użytkownikami”), są zobowiązane do zapoznania się z niniejszym Regulaminem. Wejście na teren Zagrywek jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu przez Użytkownika. 

4. Warunkiem korzystania z aktywności znajdujących się w Zagrywkach jest posiadanie ważnego biletu wstępu (rodzaje i cennik biletów są dostępne w kasach oraz na stronie internetowej www.zagrywki.pl). 

5. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż podczas pobytu na terenie Zagrywek należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń obsługi. 

6. Pobyt na terenie Zagrywek może wiązać się z koniecznością przestrzegania postanowień innych regulaminów, z których treścią Użytkownik ma obowiązek się zapoznać. Regulaminy, których mowa w zdaniu poprzednim dotyczą: 

a)organizacji imprez; 

b) korzystania z szatni;

c) organizacji urodzin dla dzieci;

d) Bacardi martini;

e) karty podarunkowej. 

 

7. Na terenie Zagrywek zabrania się:

a) spożywania jedzenia i napojów zakupionych poza terenem Zagrywek,

b) wnoszenia oraz zażywania środków odurzających lub psychotropowych,

c) wnoszenia broni oraz materiałów wybuchowych, pirotechnicznych, bądź innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu Użytkowników, 

d) wstępu do pomieszczeń oznaczonych jako służbowe,

e) zachowań agresywnych, prowokacyjnych albo w inny sposób stwarzających zagrożenie dla pozostałych Użytkowników. 

 

8. Użytkownicy zobowiązani są do okazania pracownikowi ochrony na jego prośbę zawartości odzieży oraz wnoszonego do Zagrywek bagażu.

9. Na terenie Zagrywek rejestrowany jest obraz za pomocą kamer telewizji przemysłowej. Obraz jest rejestrowany dla zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie Zagrywek z zachowaniem nienaruszalności ich dóbr osobistych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności. Zabrania się streamowania, nagrywania relacji live i wszelkich innych w celach komercyjnych bez uprzedniej zgody marketingu. W przypadku nagrywania na własny użytek jest to dozwolone pod warunkiem, że nie dochodzi do naruszenia prawa lub dobrych obyczajów. Obsługa Zagrywek ma prawo upomnieć lub wyprosić osobę, która nagrywa lub streamuje wbrew Regulaminowi.

10. Osoby przebywające na terenie Zagrywek wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie ich wizerunku, zarejestrowanego podczas pobytu w Zagrywkach dla celów marketingowych Organizatora. Zgoda udzielona jest na czas nieokreślony i bez ograniczeń terytorialnych dla Organizatora i jest udzielona w zakresie wszystkich znanych pól eksploatacji, w tym w szczególności wykorzystywania i eksploatacji w sieci Internet, w tym na portalach społecznościowych, jak np. Facebook, Instagram, publiczne odtwarzanie i udostępnianie, utrwalanie, zwielokrotnianie i publikowanie w jakiejkolwiek formie i technice, w tym na egzemplarzach ulotek, plakatów itp. Organizator zapewnia, iż wizerunek Użytkowników nie zostanie wykorzystany w sposób ośmieszający, niegodny, skandalizujący, kompromitujący lub zniesławiający, a także w celu propagowania przemocy, nienawiści, dyskryminacji, pornografii lub narkotyków. Wraz z akceptacją niniejszego Regulaminu Użytkownicy zrzekają się prawa do weryfikacji i/lub akceptacji materiałów zawierających ich wizerunek/

 

Wiek

11. Od godziny 18:00 na terenie Zagrywek mogą przebywać tylko osoby pełnoletnie.

12. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji wieku Użytkownika na podstawie dokumentu stwierdzającego tożsamość. Organizator zaznacza, że nie weryfikuje wieku na podstawie legitymacji studenckiej czy szkolnej. Niespełnienie powyższych wymagań może skutkować niewpuszczeniem lub wyproszeniem z terenu Zagrywek oraz brakiem realizacji biletów na ryzyko i koszt Użytkownika. W takim przypadku Organizator nie zwraca Użytkownikowi kosztów biletów.

13. Na aktywność Beer Pong jest weryfikowany wiek na podstawie dokumentu tożsamości. Osoby niepełnoletnie nie mają możliwości zakupu alkoholu.

14. Z zastrzeżeniem ust. 11 dzieci w wieku do 13 roku życia włącznie mogą korzystać z aktywności w Zagrywkach tylko pod opieką osoby pełnoletniej, która musi przebywać na terenie Zagrywek. 

 

Odpowiedzialność 

15.  Organizator nie świadczy opieki nad dziećmi i młodzieżą.

16.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia czy uszkodzenia przedmiotów należących do osób przebywających na terenie Zagrywek za wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Organizatora. 

17.  Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności materialnej za rzeczy zgubione lub pozostawione w Zagrywkach jak również w ich otoczeniu. Rzeczy zgubione lub pozostawione w Zagrywkach, w przypadku ich odnalezienia przez pracownika Organizatora lub oddania przez osobę trzecią do recepcji, można odebrać w recepcji Zagrywek w terminie 7 dni roboczych.

18.  Osoby korzystają z aktywności w Zagrywkach na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody uczestników, w tym urazy, uszkodzenia ciała i ich skutki za wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Organizatora. 

19.  W szczególności Organizator nie odpowiadają za wszelkie szkody powstałe wskutek korzystania z infrastruktury Zagrywek w niewłaściwy sposób, niezgodnie ze wskazaniami i poleceniami obsługi czy też z wyłącznej winy osoby korzystającej z aktywności. 

20.  Pracownicy Organizatora mają możliwość wyprosić lub nie wpuścić na teren Zagrywek osobę, której zachowanie zagraża bezpieczeństwu ich lub innych osób znajdujących się w Zagrywkach.

21.  W przypadku dużej ilości osób znajdujących się na terenie obiektu pracownicy Organizatora mogą wpuszczać w pierwszej kolejności osoby, które posiadają ważną rezerwację. Użytkownikom, którzy nie zostali wpuszczeni na teren Zagrywek w sytuacji, o której mowa w zdaniu poprzednim nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.  

 

Sprzedaż biletów 

22. Organizator prowadzi sprzedaż internetową biletów wstępu do Zagrywek na stronie internetowej www.zagrywki.pl, za pomocą której użytkownicy strony internetowej składają zamówienie. Możliwy jest także zakup biletów na podstawie odrębnie zawartej umowy lub regulaminu imprez. Niniejszy Regulamin stanowi, w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną polegających na sprzedaży biletów, regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

23.  Funkcjonalność strony www.zagrywki.pl umożliwiająca zakup biletów jest usługą elektroniczną, która ma charakter dobrowolny, jednorazowy i umowa o jej świadczenie jest zawierana z chwilą rozpoczęcia wypełniania stosownego formularza, a ulega zakończeniu z chwilą przesłania potwierdzenia zamówienia, o którym mowa w ust. 27 niniejszego Regulaminu albo rezygnacji z wypełniania formularza.   

24. Osoba zamawiająca bilet oraz uiszczająca opłatę wykupuje prawo do skorzystania z aktywności w Zagrywkach w terminie określonym w bilecie. Organizator nie przedłuża czasu trwania aktywności na okoliczność spóźnienia się Użytkownika niezależnie od przyczyny spóźnienia. Organizator zastrzega sobie prawo do nie wpuszczenia Użytkownika na aktywność, jeżeli spóźnienie uniemożliwia skorzystanie z aktywności w czasie określonym na bilecie. 

25.  Składając zamówienie za pośrednictwem strony internetowej użytkownik zobowiązany jest dokonać wyboru daty i godziny wejścia, rodzaju i liczby biletów, sposobu płatności za bilety oraz zapoznać się i zaakceptować warunki Regulaminu, co jest warunkiem realizacji zamówienia. 

26. Po złożeniu zamówienia użytkownik dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Systemu (POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA). 

27. Cena zakupu biletu jest wiążąca dla organizatora i kupującego według chwili złożenia przez kupującego zamówienia na zakup danego biletu. 

28.  Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany: cen biletów, rodzajów biletów. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na realizację zawartych umów i zamówień złożonych przed datą wejścia w życie takich zmian. 

29. Jedna osoba może jednorazowo zakupić dowolną liczbę dostępnych biletów na korzystanie z aktywności w Zagrywkach znajdującą się w sprzedaży. 

30. Nie można zwiększyć liczby zakupionych biletów chyba, że Organizator zadecyduje inaczej. Maksymalna liczba dodatkowych biletów po wyrażeniu zgody przez Organizatora wynosi: 2. 

31.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezłożenie zamówienia lub niedostarczenie potwierdzenia zamówienia, niemożność dokonania zapłaty ceny spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta, problemami z siecią Internet lub innymi okolicznościami, na które Organizator nie miał wpływu. 

32.  Nie przysługuje zwrot biletu zarówno przy zakupach online jak i dokonywanych stacjonarnie w Zagrywkach. W drodze indywidualnej decyzji, jednak nie później niż 24 godziny przed planowaną rezerwacją, Usługodawca po uzgodnieniu z Klientem może przekazać kod rabatowy lub zmienić termin wydarzenia/biletu.

Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. kupującemu bilet wstępu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, gdyż prawo to nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi lub sportowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

33.  Reklamacje dotyczące płatności elektronicznych rozpatruje serwis PayU. Zgłoszenie reklamacyjne użytkownik przesyła na adres korespondencyjny Zagrywek, które przekazują je do serwisu PayU. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, datę, numer oraz kwotę transakcji. PayU zobowiązuje się do zapewnienia pełnej i wyczerpującej obsługi reklamacji. 

34. W przypadkach innych niż wymienione w punkcie 33, reklamacje rozpatruje organizator w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia na adres korespondencyjny Organizatora. 

35. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU. 

36.  Organizator wystawia oraz przesyła faktury elektroniczne, gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści. Faktura elektroniczna, zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. nr 54, poz. 535, z późn. zm.), posiada dokładnie taką samą moc prawną, jak jej papierowy odpowiednik. 

37.  Organizator zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w trybie ugodowym, w tym dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym ADR (Alternative Dispute Resolution). W takim przypadku prosimy o składanie skarg za pomocą strony: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL  

Podmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php      

Wszelkie spory pomiędzy Organizatorem a klientem niebędącym konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora. 

38.  Organizator informuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowana danych przez osoby nieuprawnione oraz zainfekowania systemu teleinformatycznego Użytkownika niepożądanym, złośliwym oprogramowaniem. Do podstawowych, potencjalnych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą:

a) złośliwe oprogramowanie (ang. malware);

b) aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego Użytkownika, w szczególności takie jak wirusy; 

c) programy szpiegujące (ang. spyware);

d) programy śledzące działania użytkownika Serwisu, które gromadzą informacje o Użytkowniku;

e) spam oraz niechciane i nie zamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców, często zawierające treści o charakterze reklamowym;

f) wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. Phishing).

39. Użytkownik serwisu www.zagrywki.pl, aby uniknąć powyższych zagrożeń, powinien zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystuje, podłączając się do Internetu, w program antywirusowy. Program taki winien być stale aktualizowany. Ochronę przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem przez Użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną zapewniają także:

a) włączona zapora sieciowa;

b) aktualizacja wszelkiego oprogramowania, w szczególności zaś systemu operacyjnego zainstalowanego na urządzeniach końcowych; 

c) nieotwieranie załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia;

d) czytanie okien instalacyjnych aplikacji, a także ich licencji;

e) szyfrowanie transmisji danych;

f) używanie oryginalnego systemu i aplikacji, pochodzących z legalnego źródła.

40. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

 

Zmiany Regulaminu 

41.  Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, jaką jest:

-konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;

-konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;

-konieczność dostosowania Regulaminu do rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Zagrywek, w tym wprowadzenia nowych usług świadczonych przez Zagrywki

-zmiana warunków technicznych świadczenia usług;

-konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;

-zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w regulaminie;

-przeciwdziałanie nadużyciom i poprawa jakości obsługi klientów;

 

42. O zmianie Regulaminu Organizator poinformuje poprzez komunikat na stronie www.zagrywki.pl

43. Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać najwcześniej po 7 dniach od daty, kiedy poinformujemy o takich zmianach.

44. Zmiany w Regulaminie nie będą wpływać na złożone już zamówienie, jeśli złożysz je przed wprowadzeniem tych zmian w życie – w takim wypadku zrealizujemy je na dotychczasowych zasadach.

 

Dane osobowe 

45. Administratorem danych osobowych jest Gravity Park sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Goplańskiej 35, 02-954 Warszawa, tel. 22 123 55 66 zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000514593, wpisana w rejestrze REGON pod nr 147296989, o numerze NIP 9512380720, z kapitałem zakładowym w kwocie 5.000,00 zł. 

46. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej jako „RODO”). 

47. Dane osobowe przetwarzane są w celach:

a – realizacji umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. b RODO), 

b – obsługi zapytań związanych realizacją usług (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO), 

c – obsługi reklamacji i skarg (art. 6 ust. 1 pkt. b RODO), 

d – przechowywania dokumentacji na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub rozstrzygania roszczeń (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO). 

48. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do skorzystania z usługi. 

49. Zakres wymaganych danych obejmuje podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Dane te są przetwarzane w celu identyfikacji osoby lub późniejszej weryfikacji.

50. Administrator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych. Odbiorcami danych mogą być wyłącznie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora świadczący usługi związane z obsługą procesu przyjmowania lub archiwizowania oświadczeń. 

51. Dane osobowe przetwarzane są przez okres wymagany na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności. 

52. W odniesieniu do kont zakładanych na etapie rezerwacji, dane osobowe są przetwarzane do czasu usunięcia konta. Po usunięciu konta, Organizator ma prawo przetwarzać wyłącznie te dane, które są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych lub retencja danych jest wymagana z uwagi na przepisy podatkowe. 

53. Każda osoba, której dotyczą dane, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w tym prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego.



Aktywności żetonowe 

54. Na miejscu w Zagrywkach można kupić żetony, które są umownym środkiem płatniczym i są wykorzystane w aktywnościach, których wynik zależy wyłącznie od umiejętności. Jeden żeton ma równowartość 5 zł. Żeton nie ma limitu ważności. 

55. Aktywności żetonowe nie są grą losową, grą hazardową ani zakładem wzajemnym ani żadną inną grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. Organizator ma prawo w dowolnym czasie wyłączyć aktywności żetonowe z użytku (np. awaria, rezerwacja danego poziomu na wyłączność itp.).

56. Zakupione żetony nie podlegają wymianie na środki pieniężne w całości lub w części w żadnym przypadku, nie podlegają zwrotowi i nie są wymieniane na inne produkty oferowane przez Zagrywki. Z zastrzeżeniem ust. 55 niniejszego Regulaminu żetony nie są środkiem płatniczym i nie można na ich podstawie dokonywać zakupów w Zagrywkach lub w jakimkolwiek innym miejscu.


 

Regulamin Karty Przedpłaconej „ZAGRYWKI BAR”

obowiązuje od dnia 10/07/2023

 

Definicje

 

Administrator Danych / Wydawca – Gravity Park Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Goplańskiej 35, 02-954 Warszawa, tel. 22 123 55 66 zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w rejestrze przedsiębiorców, pod nr 0000514593, wpisana w rejestrze REGON pod nr 147296989, o numerze NIP 9512380720. Adres korespondencyjny: Zagrywki, Nowy Świat 4a, 00-497 Warszawa.

Karta – elektroniczny bon towarowy wydany na okaziciela w formie fizycznej karty, który uprawnia do wykorzystania zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.

Klient – osoba fizyczna będącą konsumentem w rozumieniu przepisów prawa albo osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą albo osoba fizyczna reprezentująca osobę prawną bądź jednostkę organizacyjną nieposiadająca osobowości prawnej, która zgodnie z prawem jest zdolna do zawarcia umowy.

Osoba trzecia – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej w rozumieniu przepisów prawa polskiego inna niż Klient i Wydawca.

Regulamin – niniejszy dokument.

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Strona internetowa –  https://zagrywki.pl/warszawa/

siła wyższa – zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), na którego wystąpienie nie ma wpływu Wydawca, w szczególności pożar, wybuch, awaria zasilania, trzęsienie ziemi, powódź, oberwanie chmury, zamieszki, pandemia, działania organów cywilnych lub wojskowych, wojna, akty terroryzmu (w tym cyberterroryzmu), cyberataki (np. DDOS), działania lub/i zaniechania operatorów sieci teleinformatycznych, inne zdarzenia losowe.

Zagrywki – ul. Nowy Świat 4a, 00-497 w Warszawie.

 

Jak można nabyć Kartę?

 

1. Kartę można nabyć na 3 sposoby:

-Dokonując rezerwacji loży i/lub stolika za pomocą Strony internetowej,

-Kupując Kartę drogą e-mailową lub stacjonarnie w Zagrywkach,

-Otrzymując jako „gift” od Wydawcy.

2. Jeżeli Klient dokonuje rezerwacji na Stronie internetowej to musi spełniać wymagania techniczne takie jak: posiadanie urządzenia z dostępem do sieci Internet.

3. Dokonując rezerwacji loży i/lub stolika za pomocą Strony internetowej, Klient otrzyma Kartę o wartości uiszczonej kwoty pomniejszonej o 10% serwisu. Karta jest do odbioru w Zagrywkach w dniu rezerwacji.

4. Kupując kartę drogą e-mailową, Klient otrzyma kartę o wartości uiszczonej kwoty. Jeżeli klient chce skorzystać z usługi serwisu, wówczas uiszczona kwota zostanie pomniejszona o 10%. Karta będzie do odbioru w Zagrywkach w uzgodnionym wcześniej terminie. 

5. Kupując Kartę w Zagrywkach, Klient po dokonaniu płatności, otrzyma Kartę o wartości uiszczonej kwoty. Jeżeli klient chce skorzystać z usługi serwisu, wówczas uiszczona kwota zostanie pomniejszona o 10%.  Kartę zakupioną stacjonarnie można wykorzystać od razu.

6. Jeżeli Klient otrzyma Kartę jako „gift” od Wydawcy to szczegółowe zasady odbioru, korzystania czy wartości punktów określone będą w odrębnej umowie.

7. Rezerwacje lóż i stolików obligatoryjnie objęte są opłatą serwisową w wysokości 10% uiszczonej kwoty. 

 

Jak można korzystać z Karty?

 

1. Karta jest aktywna w momencie odebrania jej w Zagrywkach. 

2. Kartę można zrealizować wyłącznie na towary dostępne w barze, w Zagrywkach, w dacie ważności Karty. 

3. Zamówienia w pokojach karaoke za pomocą karty przedpłaconej mogą być realizowane wyłącznie u hosta. 

4. Wartość nominalna Karty przelicza się jako 1 punkt: 1 zł.

5. Należy podać sprzedawcy imię i nazwisko lub nazwę firmy przypisane do Karty.

6. Przy realizacji Karty, w związku z nabyciem towarów, wartość́ nominalna Karty ulegnie obniżeniu o cenę należną Wydawcy za sprzedane towary. 

7. W przypadku gdy wartość towarów jest wyższa niż wartość punktów na Karcie to Klient zobowiązany jest dopłacić resztę w gotówce lub kartą płatniczą.

8. Klientowi nie przysługuje prawo otrzymania reszty w gotówce lub na kartę płatniczą, gdy wartość́ otrzymywanego towaru przy zakupie jest niższa niż aktualna wartość́ nominalna Karty.

9. W przypadku, gdy pomimo upływu terminu ważności Karty, zostanie niewykorzystana, to Klient nie ma prawa żądać́ od Wydawcy zwrotu środków. Klient zobowiązany jest do odbioru Karty oraz jej wykorzystania.

10. Kartą nie można płacić za aktywności w Zagrywkach oraz za rezerwacje lóż i stolików.

11. Wydawca odmawia realizacji Karty jeżeli:

a) upłynął termin ważności,

b) Karta została już wykorzystana,

c) obsługa Wydawcy (sprzedawca/host) podejmie wątpliwość czy osoba, która posługuje się Kartą ma do tego prawo (np. nie zna imienia i nazwiska lub nazwy firmy, do których Karta jest przypisana). Do Karty przypisane jest miejsce i godzina rezerwacji (dane te nie są widoczne na Karcie) i Sprzedawca w razie wątpliwości czy osoba uprawniona posługuje się Kartą może poprosić o ich podanie,

d) obsługa Wydawcy (sprzedawca/host) podejmie wątpliwość czy sprzedaż alkoholu jest dozwolona dla osoby, która posługuje się Kartą.

 

12. Karta:

a) nie podlega wymianie na gotówkę ani w całości ani w części,

b) nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, instrumentem pieniądza elektronicznego ani kartą płatniczą w rozumieniu przepisów prawa,

c) posiada wartość nominalną  (punkty do wykorzystania na zakupy zgodnie z Regulaminem), ale wartości tej nie można wymienić na jakiekolwiek środki pieniężne,

d) jest elektronicznym bonem towarowym. Realizacja transakcji za pośrednictwem Karty będzie stanowiła ważną̨ transakcjęrównież̇ w przypadku, gdy osoba trzecia posłuży się Kartą Klienta, ale będzie znała dane okaziciela (przyjmuje się wtedy, że Klient powierzył takiej osobie Kartę do korzystania).  

 

Jak długo Karta jest ważna i w jaki sposób ją doładować?

 

1. Karta ważna jest 1 rok od momentu odbioru i nie można korzystać z niej po upływie daty jej ważności.  

2. Kartę można doładować by przedłużyć jej ważność. 

3. Doładowanie można wykonać na terenie Zagrywek. 

4. Minimalna wartość doładowania wynosi 50 zł.  

5. Liczba punktów odpowiadających wartości nominalnej Karty jest różnicą wartości doładowania (np. 50 zł) i 5 punktów pobranych za usługę serwisową, tj. dostarczania produktów do stolika (50 – 5 = 45).

 

W jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe?

 

1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności Zagrywek, dostępną na Stronie internetowej.

2. Wydawca może na podany przez Klienta adres e-mail wysyłać powiadomienia informujące o: przypomnieniu o odbiorze Karty, zbliżającym się upływie daty ważności Karty, doładowaniu Karty itp.

 

Reklamacje

 

1. Reklamacje prosimy składać drogą elektroniczną na adres e-mail info@zagrywki.pl

2. W zgłoszeniu prosimy wskazać możliwie dokładny opis nieprawidłowości (uwzględniając np. czas i miejsce wystąpienia oraz ewentualne wskazanie sposobu rozstrzygnięcia reklamacji).  

3. Rozpatrzenie reklamacji następuje w najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni.  

4. Za dzień wniesienia reklamacji przyjmuje się dzień wpływu do Wydawcy zgłoszenia reklamacyjnego.  

 

Prawa i obowiązki

 

1. Klient ma prawo do:

a) korzystania z Karty zgodnie z Regulaminem,

b) kierowania zapytań do obsługi Wydawcy w związku z korzystaniem z Karty lub/i wnoszenia reklamacji,

 

2. Klient zobowiązuje się:

a) posługiwać się danymi lub/i danymi osobowymi, co do których ma pełne prawo posługiwania się,

b) sprawdzić czy spełnia wymagania do korzystania z Karty,

c) nie korzystać z Karty w sposób naruszający prawo, postanowienia Regulaminu oraz zasady współżycia społecznego. Zabrania się korzystania w celu prowadzenia działalności terrorystycznej, sabotażowej bądź innej działalności przestępczej jak i dokonywania jakichkolwiek naruszeń prawa oraz popełniania deliktów,  

d) nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste innych osób (w tym osób prawnych) lub uzasadnione interesy Wydawcy albo innych osób (w tym osób prawnych),

e) nie uzyskiwać dostępu do Kart innych osób, 

f) nie ingerować w infrastrukturę Kart, w tym jej zawartość, nie przełamywać zabezpieczeń, nie powielać, 

g) nie wprowadzać do obrotu,

h) dbać o bezpieczeństwo Karty, nie powierzać osobom postronnym.

3. Wydawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie usług w sposób stały i nieprzerwany. Wydawca zastrzega jednak możliwość czasowej niedostępności realizacji Kart z powodu siły wyższej. Wydawca dołoży wszelkich starań, aby ta niedostępność była możliwie najmniej uciążliwa dla Klienta.   

 

Postanowienia końcowe

 

1. Wydawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.

2. W przypadku zmiany Regulaminu w trakcie realizacji zamówienia stosuje się postanowienia obowiązujące w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia.

3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego lub/i przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania prawa konsumenta lub warunki umowy zawartej pomiędzy stronami.

4. W razie zmiany lub/i unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.

5. Wydawca zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w trybie ugodowym, w tym dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym ADR (Alternative Dispute Resolution). W takim przypadku prosimy o składanie skarg za pomocą strony: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL Podmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php 

6. Wszelkie spory pomiędzy Wydawcą a Klientem niebędącym konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Wydawcy. a wyższa – zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), na którego wystąpienie nie ma wpływu Wydawca, w szczególności pożar, wybuch, awaria zasilania, trzęsienie ziemi, powódź, oberwanie chmury, zamieszki, pandemia, działania organów cywilnych lub wojskowych, wojna, akty terroryzmu (w tym cyberterroryzmu), cyberataki (np. DDOS), działania lub/i zaniechania operatorów sieci teleinformatycznych, inne zdarzenia losowe.

 

Zagrywki – Nowy Świat 4a, Warszawa.